Jdi na obsah Jdi na menu
 


 

o krátké době hraní uslyšíte drby o Temném Bratrstvu. To údajně k vrahům přichází za noci a snaží se je naverbovat. Toto vše je pravda. Aby jste byli přijati do cechu vrahů, musíte zabít nevinného. No dobře, ale koho? Musí to být někdo, kdo si opravdu nezasluhuje zemřít. To znamená, že musí být členem alespoň jedné „hodné“ frakci.

Můžete sice vyjít na ulici a tak odkrouhnout kteroukoliv osobu, ale tím si můžete hru ztížit v dlouhodobém horizontu. Například není dobrý nápad zabít obchodníka. Nikdy nevíte, kdy ho budete potřebovat. Žebráci jsou zase důležití pro Cech Zlodějů. Vyhněte se zabíjení členů vlastní frakce. Strážní, zejména ve větším počtu, jsou více jak tvrdým oříškem.

Nejlepší je zabít někoho, koho by jste stejně zabili. Doporučujeme některého z místních agentů Mýtického úsvitu z úkolu Svatyně Dagona v hlavní linii. Vždy jsou nějací okolo, ale hra je má za „nevinné“. Dva nejslabší jsou Tanasa Arano a Tolisi Girith; sluhové v Riverview Mansion v Cheydinhalu. Nejlepší čas k jejich likvidaci je v Neděli mezi 2. a 6. ráno, kdy spí. Po jejich úspěšné likvidaci se někde vyspěte a v příslušnou hodinu vás probudí postava v temném plášti. Je to Lucien Lachance, Mluvčí Temného Bratrstva. Poznamenejte si, že se Lucien neobjeví v následujících místech: The Bloated Float, Cloud Ruler Temple, Camorans Paradise, Svatyně Dagona, Inn of Ill Omen a ve vězení.

NůŽ V TEMNOTĚ

 

ež se můžete pohnout, Lucien k vám promluví. Nezáleží jakou odpověď zvolíte, vše by dopadlo stejně. Vyplyne na povrch, že Temné Bratrstvo není jen tak ledajaký cech. Ve skutečnosti je to kult smrti, který uctívá Sithise, „Obávaného Otce“ (The Dreaded Father). K tomu, aby vás přijali musíte zabít muže jménem Rufio v hostinci Inn of Ill Omen. Po delším vyptávání vám Lucien prozradí, že „cíl“ je starý, slabý a neustále jen spí. Pokud se vám ta myšlenka nezamlouvá, odmítněte ji a už nikdy o Lucienovi neuslyšíte. Pokud se vám to kór nelíbí, můžete se pokusit Luciena zabít a uspějete-li, zavřou se vám brány Temného Bratrstva nadobro. Pokud jste to ochotni udělat, jděte do Bravilu a na půli cesty do Hlavního Města je výše zmíněný hostinec. Hostinský Manheim Maulhand vám řekne, že Rufio je ve svém pokoji ve sklepě. Padací dveře najdete za schodištěm a Rufiův nezamčený pokoj je na konci chodby. Rufio spí 20 hodin denně a mezi 2. a 6. ranní se poflakuje po hostinci. Je velice slabý a jediný zásah by měl stačit. Pak se zase někde prospěte a první věcí spatřenou po probuzení je smějící se Lucienova tvář. Pošle vás do opuštěného domu ve východní části Cheydinhalu, kde odemkněte sklepní dveře a heslem „Sanguine, my brother“ si otevřte cesu do Hájemství. Promluvte si s Ocheevou. Ptejte se a dovíte se, že Bratrstvo řídí Černá Ruka tvořená Slyšcem (podstatné jméno ze slovesa slyšet) a čtyřmi Mluvčími a že je zakázáno zostudit Matku Noci, zradit Bratrstvo, nebo zabít nebo okrást stávajícího člena. Pokud některou z těchto podmínek porušíte, ve spánku vás navštíví silný duch, kterého budete muset zabít a zažádat o nové členství. Pokud uděláte druhou pitomost, druhý duch bude silnější a třetí už vám neprominou (třetí duch je opravdu maso...).

Opuštěný dům je východně od kaple Chapel of Arkay, je to třetí dům ulici u východní brány. Dovnitř se dostaňte vypáčením zámku nebo kouzlem. Ocheeva na vás čeká přímo za vchodem do Hájemství (Sanctuary) a pokec s ní bude koncem úkolu přijetí do Bratrstva. Nakonec vám předá dva kusy kouzelného brnění, které zlepší vaši dovednost Plížení, Iluze, Čepele a Akrobacie o 10 bodů. Se všemi si promluvte, jen ten Khajiit vás až do půlky linie milovat nebude... Pokud máte u každého oblibu nad 30 bodů, můžete se o každém z vašich následujících úkolů s nimi poradit. (Khajiit M’raaj-Daj vás sice moc v lásce nemá, ale prodává dobré věci. Nejlepší jsou otrávená jablka, která můžete nechat ležet někde v hospodě a pak už jen čekat, až se někdo nachytá. Jed působí pomalu, takže to chce trochu trpělivosti.

ÚKOLY PRO VINCENTE VALTIERI

Vodní hrob

 

rvní věcí, kterou by jste o Valtierim měli vědět je ta, že je to Upír, který obětoval svou agendu ve prospěch agendy Bratrstva, takže se ho nemusíte bát. Vysvětlí vám, jak funguje systém zakázek a hlavně, že za dosažení jistých „parametrů“ jsou bonusy. Bohužel jeho první úkol žádný nemá. Musíte zabít kapitána pirátské lodi zakotvené ve východní přístavu. První důstojnice Malvulius vás varuje, že pokus o vstup bude potrestán, takže o přímém přístupu není ani řeči, ale je tu ještě jedna možnost. Valtieri pozoroval, že piráti v poslední době nakládali dost beden, a že se možná dostanete na palubu schován v jedné z nich. Ve východní části doků najdete otevřenou bednu, která se dá aktivovat, což promptně udělejte a ocitnete se v prázdném podpalubí. Dostaňte se na střední palubu a pak na záď, kde se dva piráti hádají o tom, jestli je dobré mít na palubě ženy (Malvulius). Po konci hádky se jeden z pirátu vydá vaším směrem a druhý půjde spát, takže se rychle zdekujte a vyčkejte, až bude čistý vzduch. Pak se vyšplhejte do kapitánovy kajuty a rychle ho picněte kouzlem nebo zbraní, ale pozor... ti dva v podpalubí se budou chtít podívat co je to za randál. Rychle vemte klíč z jeho těla a otevřte truhlu na prádelníku. Pak se rychle zdekujte zadním vchodem na balkón a doplavte na pevninu. Jiným přístupem je skočit na balkón z pevniny, vypáčit dveře do kajuty a tak se dostat ke kapitánovi přímo. Jděte za Valtierim do Cheydinhalu pro svou odměnu.

Nehody se stávají

 

ostarejte se, aby se tato „nehoda“ stala jednomu Brumanovi jménem Baenlin, přičemž za dosažení požadavků je velký bonus. Baenlinův dům je ten druhý napravo hned po vstupu východní bránou. Do domu se dostanete přes padací dveře do sklepa. Vpližte se do druhého poschodí (pozor na sloužícího Gromma, který by měl být v kuchyni). V ložnici na druhém poschodí Baenlinova domu jsou tajné dveře, za nimiž je prostor mezi stěnou a stropem, kde se zacházejí šrouby držící vycpanou mínotauří hlavu přímo nad Baenlinovou postelí. Aktivujte úsek stěny napravo od stolu a vlezte do zmíněného prostoru se šrouby. Tyto šrouby promptně mezi 8 a 11 večer uvolněte a Baenlin se (ne)probudí s onou hlavou na hlavě. Zabijte ho jiným způsobem a nedostanete bonus. Po činu se vytraťte po anglicku stejnou cestou, jako jste přišli. Bonusem za zabití Baenlina tímto způsobem je dýka Daggerthorn, která obsahuje kouzlo Zraň Zdraví a Zraň Sílu a další odměnou je zlato a povýšení. Při pozdější návštěvě domu se potkáte s jeho synovcem, který je vlastně ten, který si tuto vraždu objednal. A Gromm? Ten se ze žalu opíjí v hospůdce Olavs Tap and Tack.

Plánovaná poprava

 

vůj další cíl už jste potkali. Je to Valen Dreth, který byl obyvatelem cely naproti vám v imperiálním vězení na počátku hry přičemž tehdy vedl velmi nepříjemné a urážlivé řeči n vaši adresu. Nyní přišla chvíle odplaty, ale to nejí jediná povědomá zpráva. Valtieri poznamená, že jeden z vězňů nedávno utekl tajnými dveřmi napojenými na systém kanálů a dá vám klíč od mříže. Pro získání bonusu nesmíte zabít ani jedinou stráž. Jděte k východu ze stok a odtud už vede jen jediná cesta. Vše je podobné začátku hry, ale tentokrát se jím procházejí stráže vyšetřující Císařovu vraždu. Je jich 8; 4 v Sanctum, dva v Imperial Subterrane a dva v Imperiálním Vězení a všichni vám stojí v cestě...

Brána blokující cestu císaři do stok je nyní otevřená a dokonce se můžete vydat na místo císařovi smrti, kde si přečtěte papír s výsledky „vyšetřování“ (s velmi hubeným výsledkem, protože stráže hodily těla vrahů do stok...) a ukrást Kapitánovi Gepardovi Montrose klíč od Drathovy cely. Vpližte se zpět do vaší cely a vyslechněte si výměnu urážek mezi Drathem a strážným, který poté vyrazí ke schodům. Dostaňte se ke dveřím do Drathovy cely. Způsobů jeho nuceného odchodu do věčných lovišť je hned několik: Lukem ho zastřelte skrze mříž, odemkněte dveře jeho cely a jděte na něj se zbraní na blízko (to jestli si s ním pokecáte, nebo ne je na vás). Je slabý, takže ho dáte první ranou. Zpět na základnu pro bonus ve formě (brnění?) Scales of Pitiless Justice a zlato. Valtieri pro vás má speciální úkol „Zavražděný muž“ a Teilnaava menší vedlejší úkol „Zběhlý Shadowscale“.

Zběhlý Shadowscale

 

echnicky je to volný úkol, ale ve skutečnosti je to vedlejšák pro Bratrstvo. Teilnaava vás pošle zabít Argoniana Scar-Tail, který se skrývá v bažině Bogwater Swamp, a žádá po vás, aby jste jí jako důkaz přinesli jeho srdce. Tento Shadowscale uprchl z Černých Bažin a odmítá už pracovat jako vrah. Kompas vás k němu navede. Je už načatý z předchozího pokusu o jeho likvidaci, takže je snadným protivníkem. Pokusí se s vámi smlouvat a nabízí za jeho život zlato ukryté v blízké hromadě kamení. Srdce můžete získat z mrtvého těla prvního vraha. Ať už si zvolíte ho zabít, nebo ne, předejte srdce a dostanete boty Boots of Bloody Boundings, které zlepšují vaši dovednost Akrobacie a Čepele.

Zavražděný muž

 

áte nahrát smrt Francois Motierre v Chorrolu, která očividně dluží moc peněz těm „špatným lidem“. Ti už vyslali ranaře, aby je pro ně získal zpět. Pokud by se ranař domníval, že Motiere už padl vaší rukou, na nějaké vymáhání by se vykašlal. Takže váším úkolem je „zabít“ Motierreho v ranařově přítomnosti dýkou natřenou spciálním jedem Languorwine, jehož účinky připomínají smrt. Valtieri dodá dýku i protijed. Motierrův dům je nalevo na hlavní ulici v Chorrolu, v místech, kde se stýká s s náměstím. Vypáčte zámek, Motierre čeká hned za dveřmi. Ihned s vámi promluví, řka že času je málo. Ranařem je Argonian Hides-His-Heart, který je už na cestě ho zabít. Rychle vám zopakuje Valtierův plán a dodá, že nesmíte ranaře zranit a musíte opustit město (snažte se Motierreho udržet naživu za všech okolností), a pak se druhý den vrátit do Kaple Stendarra ho oživit, kde leží na kafalku. K Akci: Připravte si dýku s jedem a postavte se za Motierra a počkejte, až uslyšíte mumlat Argoniana nadávky skrze klíčovou dírku. Ihned po jeho vstupu do místnosti picněte Motierreho dýkou a RYCHLE utečte. Počkejte až bude po půlnoci a jděte do Kaple. Jeho tělo najdete v jižní části krypt. Aktivujte ho a on ožije, přičemž až nyní vám sdělí, že jeho mrtví předci budou hledět na jeho oživení jako na znesvěcení, což pro vás znamená, že se budete muset probojovat přes tři zombie a odvést ho ke The Grey Mare (hospoda) kde si Motierre domluví odchod z města. Na základně vám Valtieri dá amulet Srdce Krutosti, povýší vás, daruje vám klíč k studni za domem, která vede přímo na základnu a pro další úkoly vás odkáže k Ocheevě (Bezpodmínečně musíte Motierreho a ranaře udržet naživu, přičemž na ranaře má zálusk mstská hlídka, jinak nedostanete polovinu odměn). Plus jestli chcete, může vás Valtieri proměnit ve stvoření noci (Upíra), což si dobře promyslete...

ÚKOLY PRO OCHEEVU

Osamělý Poutník

 

áte zabít Vysokého Elfa jménem Faelian. Žije v hlavním městě a rád chodí na dlouhé procházky, což je také vše, co Ocheeva ví a poradí vám, aby jste se poradili se svými kolegy. Též vás žádá o nejvyšší opatrnost protože kapitán Imperiální Legie Adamus Phillida jde po Bratrstvu jako Hieronymus Lex po Cechu Zlodějů, takže se vyhněte všemu, co by mohlo přivést kapitána na stopu, třeba jako zabití Faeliana před svědky. Valtieri vám poradí nejlépe. Říká, že elfí komunita v hlavním městě je silně zprovázána, takže někdo musí o Faelianovi něco vědět. Zeptejte se kteréhokoliv elfa ve městě a pokud vás má rád, prozradí vám, že Faelian žije v hotelu Tiber Septim na Náměstí Talos (je tam socha Draka). Nyní máte několik možností. Buď si na něj počkáte v hotelu, kde se vyskytuje od 8 večer do 1 po půlnoci, nebo ho picnout venku. Rychle zjistíte, že Faelian nedokáže dát dohromady jedinou smysluplnou větu, protože je bytostně zaměřen na získání další dávky své oblíbené drogy Skooma a že by vám byl velmi zavázán, kdyby jste mu nějakou sehnali. Dokonce vám dá kontakt na „dýlera“ Nortinola v Bravilu, který prodává zboží v nočních hodinách. Ale je samozřejmostí, že skooma je skooma a dá se sehnat všude. Pokud jste vysazení na vloupačky, pak se tři lahvinky nacházejí v odemčené truhle ve velké místnosti domu jednoho závisláka Trenuse Duroniuse v západní části Temple District.

Setkejte se s Faelianem kdekoliv před Hotelem a informujte ho, že máte „zboží“, pročež vás vyzve, aby jste se s ním setkali v „Lorkmir’s House“ v Elven Gardens District mezi 11. večer a 5. ráno (dokonce vám dá klíč). Deník vám poradí, že to je nejlepší místo pro jeho likvidaci. Postupů je velmi mnoho, ale nechám na vaší zvídavosti a vynalézavosti je všechny objevit. Hotovo. Ocheeva vám dá zlato a očarovaný ocelový luk jako bonus.

Špatný Lék

 

ojevůdce Roderick leží těžce nemocen v žoldácké pevnosti Fort Sutch a je udržován naživu pouze silnými léky. Infiltrujte Pevnost a nahraďte láhev s lékem láhví se silným jedem, který vám Ocheeva dodá. Zákazník Bratrstva si přeje, aby vše vypadalo jako přirozená smrt, takže je důležité zůstat neobjeven... Pokud vás zmerčí, vyhlásí poplach, pokus selže a musíte Rodericka zabít „po-staru“ = Žádný bonus... Poblíž Pevnosti je zřícená věž, která je s ní spojená zaplavenými tunely o nichž Ocheeva předpokládá, že jsou nestráženy. Vchodem do tunelů jsou padací dveře v základech JZ od věže. Vypáčit zámek, projít tunely a vylézt v místnosti, kde dva strážní probírají Roderickův vážný stav. Musíte je nějak přimět, aby odemkli dveře k Roderickovi, což provedete takto: Poslechněte si jejich konverzaci a až skončí, utíkejte do sálu, kde se někde skryjte. Ti dva se pak odeberou do místnosti s chorým vojevůdcem a zůstanou tam. S trochu decentního plížení a ukrývací magie se vám podaří vyměnit láhev léku v lékařské skříňce za láhev jedu. Následuje ústup po trase příchodu a návrat na základnu pro odměnu a bonus ve formě očarované košile The Deceiver’s Finery.

Kdotoudělal?

 

ystoudělal. Je to úkol jak vystřižen ze Starých Záhad. Jste pozván na večírek do Summitmist Manor ve Skingradu. Ostatní hosté si myslí, že je to hra, ale ošklivě se mýlí. Všech pět hostů se nechalo zavřít do domu bez možnosti odchodu a myslí si, že mají za úkol najít truhličku se zlatem a klíčem ke dveřím ven. Omyl... Každý z nich nějakým způsobem urazil vašeho zákazníka a teď za to musí zaplatit. Pokud se vám podaří zabít všechny po jenom tak, aby vás při tom zbylí hosté neviděli, dostanete bonus. K domu vás dovede kompas, uvnitř vás uvítá Matilda a o každém z hostů vám něco řekne. Poté se zeptá na vás, na což jí odpovězte po pravdě, že jste vrah, kterého poslali jí zabít. Okamžitě vás bude mít ráda na 100%, protože si myslí, že je to vtip. Tato mise se dá splnit třemi způsoby:

- Použijte váš hadí jazyk a bavte se poštváváním ostatních proti sobě. Každý z nich má připravenou sadu odpovědí a reakcí na rozličné události a nálady a vztahy hostů mezi sebou. Poslouchejte jejich rozhovory a bavte se. Snažte se dosáhnut nejhustější atmosféry, ať si to užijete.

- Každého si odchytněte o samotě a odpravte ho. Až na Nevilla jsou všichni slaboši, takže je třeba si na něj vyšlápnout ze stínů... Muhehehehehe

- Vyvolejte vzájemnou válku a nechte je udělat špinavou práci za vás. Pokud vás ostatní mají v oblibě víc jak 70%, tak se dají přesvědčit k útoku na někoho z ostatních. Jedině Matilda se ukecat nedá.

Permanentní důchod

 

ento úkol vám zadá vedení Bratrstva a jeho cílem je likvidace kapitána Imperiální Legie Adamuse Phillida, který strávil celý život hledáním a likvidací vašich kolegů. Aby jste obdrželi bonus, musíte ještě kromě jeho likvidace zanechat výmluvný vzkaz typu „neserte-nás“. To splníte odříznutím jeho prstu s prstenem a jeho následném zanechání ve stole Adamusova nástupce. K této vraždě je zapotřebí šíp, který mu byl vyroben speciálně na míru a zabije ho jednou ranou, ale je zde zádrhel: Adamus neustále nosí brnění a šíp přes něj nepronikne, takže si musíte zjistit, kdy ho na sobě nemá. Žije v Leyawinnu v kasárnách a jeho bodyguard vám řekne, že se Adamus chodí každý den ve tři odpoledne koupat do jezírka ve východní části města (je tam socha a malé molo). Nejlepší čas k jeho zaprdolení. Po tomto úkonu si nezapomeňte z jeho těla vzít prst s prstenem. Ten dejte do stolu v zamčené kanceláři velitelství Imperiální Legie ve vnějším prstenci Imperiálního vězeňského komplexu (počátek hry). Hotovo. Zpět na základnu pro prachy +500 zlatých bonusu. A to není vše... Místní bulvární plátek Black Horse Courier přinese o vraždě exkluzivní reportáž a když se zajedete podívat zpět do Leyawinnských kasáren zjistíte, že se Adamův bodyguard ze žalu zabil a zanechal dopis na rozloučenou.

O utajení a stínu

 

cheewa obdržela od Luciena úkol pro vás. Instrukce jsou v zapečetěné obálce. Máte se s Lucienem setkat v pevnosti Fort Farragut, která se nachází na kopci vně Cheydinhalu. Nechoďte dovnitř a spíše ne zaměřte na dutý strom u jedné ze zdí, v němž najdete padací dveře přímo do Lucienovy místnosti.

ÚKOLY PRO LUCIENA LACHANCE

Očista

 

ucien vás šokuje tvrzením, že v Cheydinhalském Hájemství je zrádce. Všichni jsou podezřelí, jen vy ne, protože jste se k Bratrstvu přidali až později. Lucien vám zadá úkol vykonat prastarý obřad „Očistu“ – systematická likvidace všech lidí na základně (jt Hájemství) a možná, že tak zahyne i zrádce (Upalte je všechny, Bůh své pozná – pozn. překl.). Nelze dělat nic jiného než to splnit, pokud to ovšem neuděláte, máte po dalších úkolech v Bratrstvu. Lucien vám dá otrávená jablka, která jsou výbornou vychytávkou pro každou situaci a temný úkol (najdete je v sudu). V Hájemství se postarejte, aby se nikde nenacházelo žádné jídlo (všechno seberte), poté položte jablko na stůl a čekejte.Telaendril jí na základně pouze v liché pracovní dny a M’raaj Dar každý den ve 4 odpoledne. V tréningové místnosti doporučujeme vyvolat Rufiova Naštvaného Ducha a pak zabít ty, kdo na něj útočí. Valtieri a Ocheewa se dají zabít ve spánku a pak už je jen zapotřebí po sobě uklidit. Následuje návrat k Lucienovi pro povýšení a jako bonus vám daruje svého černého koně s rudýma zářícíma očima. Poté vás informuje, že další úkoly budete dostávat přes mrtvou schránku (praxe jako ze špionážního filmu).

ÚKOLY Z MRTVÝCH SCHRÁNEK

Záležitost s kouzelníkem

 

vnitř velikého kamene na vrcholku kopce Hero Hill najdete instrukce zabít Celedeana, mocného nekromancera, který aby se vyhnul smrti právě prochází přeměnou v liche (nemrtvý kouzelník). Je příliš mocný na přímý střet, takže to budete muset udělat jinak. Jeskyně Leafrot Cave je daleko na jih. V ní najdete jeho deník, ve kterém se dovíte, že Celedean používá magické hodiny ke zpomalení svého stárnutí. Váš deník vás informuje o možnosti zbavit se Celedeana zničením jeho hodin, které nosí u sebe. Připližte se k němu a hodiny mu ukradněte... a dejte si na něj bacha. Má o 20 úrovní víc než vy a ovládá pár nechutných povolávacích kouzel. Vaše odměna (500$) a další instrukce najdete ve vaku visícím na JZ straně stromu stojícího uprostřed kruhového objezdu jižně od Chorrolské Severní Brány (???).

Další z rodiny

 

víc už jich rozhodně nebude... spíše (určitě!!!) míň. Vaším úkolem je zabít celou rodinu (matku a 4 potomky). Lucien zná pouze polohu matky a doporučí vám, aby jste z ní lstí vymámili místa pobytu jejích dětí. Matku Perreniu najdete na farmě Applewatch západně od Brumy. Ta si myslí, že jste od zásilkové služby a velice ochotně vám vše o svých dětech vyzvoní a navíc vám dá 100 zlatých na jakékoliv náklady. Zabte ji i jejího psa (pokud by na vás zaútočil).Syn Andreas je nejjednodušší; najdete ho podle kompasu a zabte ve 2 v noci, kdy bude spát. Syn Matthias je v Hlavním Městě. Vypáčte zámek na dveřích jeho domu a mezi půlnocí a 5 ráno ho picněte. Dcera Caelia se krátce po 7 ráno nachází v druhém patře v hospodě Three Sisters Inn v Leyawinnu (perfektní šance se podívat do kasáren na sebevraha – Adamusova bodyguarda). Nutno vypáčit zámek. Poslední pán (dáma) na holení Sybilla je v jeskyni Muck Valley Cavern poblíž Cheydinhallu. Je vcelku tuhým protivníkem. Zabít. Hotovo. Jakmile jsou všichni mrtví, klikněte na mříž studny na nádvoří zámku ve Skingradu. Obdržíte 500 zlatých a další instrukce. Mimo to se můžete později ve hře vrátit na farmu Applewatch a najít tam 5 čerstvých hrobů s epitafem na náhrobním kameni matky. Po kliknutí na něj se na vás vyřítí její duch, ale vaše zbraň/kouzlo ji pošlou na konečný permanentní odpočinek.

Nesplněný slib

 

ve skutečnosti ani k tomu slibu nedošlo. Khajiití aristokrat odmítl nabídku k sňatku a dívčina rodina si to vzala osobně. Kompas vás zavede do jeho baráčku jižně od východní městské brány. Dovnitř se dostanete po vypáčení zámku ale Khajiit není nikde v dohledu. Najděte proto padací dveře do jeho tajné sklepní tréningové místnosti (je mistr bojových umění) a kteroukoliv zbraní ho vemte přes hlavu. Poté následujte kompas za novým úkolem.

Konečná spravedlnost

 

aším dalším cílem je Argonianský lovec jménem Shaleez, který se poflakuje v dole Flooded Mine severně od Bravilu. Mezi 10 večer a 5 ráno spí... nejlepší čas k akci. Po akci prohledejte jeho tělo, má pár dobrých magických zbraní. Pro další peníze a úkol si dojděte k pevnosti Fort Redmans, kde najdete rakev s 500 zlatými a úkolem.

Záležitost Cti

 

aším dalším cílem je Uvani, obchodní cestující. Máte dva problémy. Jak ho zabít a jak se nenechat zabít, protože je to velice mocný bitevní mág a mistr Magie Destrukce. Řešením je medovina :-) Uvani je alergický na med, ze kterého je medovina vyrobena. Po jejím vypití dojde do 5 vteřin k jeho úplné paralýze a to je vaše šance. Ale kde sehnat medovinu? Ta se povaluje všude možně a i hospodští ji občas prodávají. Další její zdroj je Summitmist Manor ve Skingradu. Uvani trpí jakousi formou kleptománie a rád si své jídlo krade. Proto seberte včechno jídlo v místnosti, kde se zrovna pohybuje a podstrčte mu do cesty medovinu, nebo otrávené jablko (pokud vám ještě nějaká zbyla). Pokud chcete, můžete si na něj též počkat na cestě mezi Leyawinnem a Bravilem. Ale POZOR!!! Je mistr v plížení, takže ať děláte co děláte, vždy vás odhalí. Hotovo. Odměnu a další úkol si vyzvedněte v dutém pařezu na zahrádce za prodejcem magických holí na tržišti v Hlavním Městě.

Studený Spánek

 

alší zastávkou je Gnoll Mountain. Máte zabít Havilsteina Hoar-Blooda, jenž sám zabil náčelníka medovinové haly Thirsku na ostrově Solstheim (viz. TES III: Morrowind – Bloodmoon). Toto je přímočará a tuhá mise. Havilstein má asi o 5 levelů více než vy, ohání se těžkou očarovanou sekyrou, umí mnoho drsných kouzel a navíc mu pomáhá ochočený vlk. Oba dva najdete na strmém svahu a po jejich zabití se můžete kochat pohledem na jejich těla, kterak se sunou po svahu k úpatí hory. Prachy a další instrukce jsou k nalezení uvnitř Ayleidské ruiny Nornal.

Polibek před smrtí

 

esní Elf Ungolim v Bravilu tráví své dny v pečlivě střeženém domě a pouze večer se chodí modlit k soše, aby se mu vyplnilo jeho velké přání. Očividně se zamiloval do vdané ženy, její manžel se o tom dozvěděl a najal Bratrstvo aby celou záležitost „urovnalo“. Alespoň to vaše instrukce tvrdí... Jste varováni, že Ungolim něco tuší a že na vás zaútočí, jen co vás zmerčí, takže je třeba použít lsti. V případě, že se umíte dobře plížit, přijděte k němu zezadu a majzněte ho po šišce. Než se nadějete, objeví se u vás Lucien a bude mít dlouhou řeč, která říká zhruba „CO-TO-K-ČERTU-DĚLÁTE!!!“. Ukáže se, že všechny rozkazy po úkolu s rodinkou byly podvržené a že jste zabili řadu členů rady Temného Bratrstva. Lucien vám poradí, aby jste čekali u další mrtvé schránky a přistihli toho, kdo vám dával rozkazy.

Na Stopě

 

ž doposud na vás ve všech schránkách čekala odměna a instrukce. Ne tak nyní. Až dorazíte do Anvilu, zjistíte, že v mrtvé schránce (sudu) žádné rozkazy nejsou, proto se ukryjte a čekejte. Po chvíli čekání s ti k sudu přihasí mladý Lesní Elf Enilroth, kterého okamžitě vyzpovídejte. Poví vám, že příkazy mu u Anvilského majáku dával muž v tmavé kutně a obličejem zahaleném kápí. Myslí si, že ten muž žije v místnosti pod majákem a míní se o ošklivém zápachu z těchto míst vycházejícím. Dále vás odkáže na Ulfgara Fog-Eye, který má klíč. Na rozkazy ze sudu se vykašlete a namiřte si to přímo ke zmíněnému Ulfgarovi, kterého donuťte (2x stejná otázka), aby vám klíč vydal. V místnosti pod majákem najdte důkazy, že zrádce se chtěl Lucienovi a Matce Noci pomstít za vraždu jeho vlastní matky, jejíž hlavu taktéž v místnosti najděte a seberte. V deníku je i odkaz k vedlejšímu úkolu „Loď Duchů“. Na Lucienovu záchranu už je pozdě. Až dorazíte na místo schůzky (farma Applewatch), Lucien už bude ležet mrtev na zemi zavražděn zbylými členy Rady: Arquen, Alar, Belisarius a Matthieu Bellamont. Povýší vás a zdá se jako by se věci uklidnily, ale vy víte své. Zde přijde ke slovu hlava mrtvé matky zrádce. Vrah totiž čeká na to, až dojde k poradě s Noční Matkou, aby mohl udeřit. Položte hlavu kdekoliv na farmě a sledujte reakce členů Rady. Tři nic nedělají, ale Bellamont je očividně šokován. Poté počkejte do půlnoci a pak si promluvte s Arquen a zeptejte se na Noční Matku. Zeptá se vás, jestli jste připravení na cestu k místu jejího odpočinku. Po souhlasu budete teleportováni před sochu Paní Štěstěny v Bravilu.

Cti Svou Matku

 

o příchodu se nemůžete hýbat. Arquen přednese inkantaci a u nohou sochy se objeví padací dveře do Krypty Noční Matky. Vstupte (ale nejdříve se dotkněte sochy pro bonus ke štěstí). Po sestupu se Arquen dožaduje od Noční Matky rady a její odpověď všechny šokuje. Zrádce je stále mezi námi a právě tuto chvíli si Bellamont vybere k útoku na zbytek Rady. S pomocí Arquen ho vyřiďte (má o 20 levelů víc než vy a ohání se ohnivým mečem). Po jeho odchodu do věčných lovišť k vám Noční Matka pomluví, vše vysvětlí a vyzve, aby jste si z hrobky vzali cokoliv a vylepší vaši dýku Blade of Woe. Poté vás přenese zpět do Hájemství v Cheydinhalu. Promluvte si s Arquen, ta dá do pořádku Hájemství a povýší vás na Slyšce (Podle slova Listen – Slyšet).

EPILOG

Šepot Smrti

 

ohle není ani tak úkol, jako spíše forma odměny. Každý týden si můžete chodit k Noční Matce pro „šepty“, které poté sdělte Arquen. Ta zařídí vše potřebné a o výdělek se šábnete (25-300 zlatych). Samotné Hájemství je zpočátku prázdné, ale rychle se zaplní třemi předdefinovanými NPC (Khajiit s mečem, Imperial s lukem a Breton s 10 kouzly). Mají z vás nahnáno a jejich děs můžete ještě zvýšit svým kvízem o povaze Sithise a Noční Matky. Při otázce „Drby – Rumors“ vám budou připomínat vaše skutky. Navíc můžete jednomu z nich přikázat, aby vás všude doprovázel. Jeho možnosti jsou kromě běžných rozkazů „pojď se mnou“ , „Zůstaň zde“ a „Ztrať se“ rozšířeny o „Následuj mě v utajení“ a „Následuj mě rychle“. Teoreticky pokud jste rovněž Arch-Mágem Cechu Mágů, můžete mít takto celkem dva společníky.

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA